Karosérie

Jedná se v porovnání s pojezdem spíše o "detail", který avšak tvoří celý vzhled modelu. Může být zhotovená z různých materiálů. Ideální je kov, popřípadě kombinace kov - plast. Měla by být dostatečně utěsněna, aby se předešlo zatékání do vozidla a byl tím umožněn i provoz za deště.

Je také hlavním reprezentativním prvkem lokomotivy. Je to přeci jen první věc, co člověk při pohledu na lokomotivu vidí. Proto není radno podceňovat návrh. I když u toho strávíte snad nejvíce času společně s pojezdem, tak se to opravdu vyplatí (vlastní zkušenost).

Pokud je lokomotiva koncipována tak, že se počítá za provozu s výměnou baterií, je ideální vymyslet zvlášť přístup k bateriím, aby se nemusela sundávat celá karosérie. I u modelu, u kterého se nepočítá s výměnou baterií za provozu je vhodné ať už z hlediska údržby, či nabájení, tuto možnost zvolit. 

V karosérii by také měla být umístěná světla, která by měla být dostatečně výkonná (kvůli bezpečnosti provozu).


Diagnostika

Dále by zde (nebo na ovladači) měly být umístěny diagnostické přístroje. Například ukazatele stavu nabití baterií, ampérmetr, různé kontrolky čidel (teplota motoru a podobně) a další doplňkové věci.

  

Vše potřebné k diagnostice lokomotivy a ještě více doporučuji zakoupit na eshopu www.hadex.cz.

Vyhledávání

Nejbližší akce:

8.10.2022


Webové stránky zdarma